cEriTa pAsai gUyz...

Tuesday, November 24, 2009 at 11:49 PM

BACAAN INI HANYA KHAS UNTUK KAUM WANITA...18SX...hehehee

- lelaki pon kadang2 sensitif & mudah tersentuh...KADANG2...!!!

- kalo lelaki minat kat gurl tu, gurl tu tak semestinya cun melecun...asal sopan & budi bahasa tinggi melangit, dah bleh buat bini...yg kawen bukan muka...hak3


- lelaki gak suke ngan gurl yg ade byk persamaan ngan die...so nti byk ar citer leh share...xdela ke arah benda lain kalo bosan...hik3

- lelaki bleh menerima penolakan dengan baik (same ar cam ak...)

- lelaki slalu try tonjolkan sikap kelakiannye utk menambat hati gurl yg diminati...utk tambat lembu pun kene ade kelakian...heheh


- lelaki usually resah bile berhadapan ngan situasi utk ajak gurl pi 1st date...resah sebab ape, itu bergantung pada setiap niat individu...heheh

- kalo lelaki cakap..."Emm, tengok ar dulu", itu maknenye kitorg tak @ kureng stuju...hoho

- kalo lelaki cakap
direct to the point dlm sesuatu perkara, means die try to be honest & harap gurl akan understand...

- kebanyakan lelaki yg nampak ‘desperado’, slalunye datang dari sekolah all boys! (how true...)

- lelaki sonang cemburu bile gurl die asyik sebut name lelaki lain...(name ayah gurl tu xde hal kot...)


- kadang2 lelaki nak gak tau pasal gurl die ngan mendalam...so kitorg akan berusaha giler2 nak tau pasal gurl die...tu yg kadang2 terlebih detail plak...keh3

- camne gempaq giler pon lelaki tu di pandangan gurls yg lain...kat hati die pasti ade sorg je yg special...bukan spesial...hua3

- bile lelaki tertengok dada any gurl (nyonya pasar malam pon layan...) & gurl tu menyedari,
juz forgive us ok...kitorg tak sengaja...kitorg juz tot kejadian gurl begitu indah...haha ^_^

- lelaki pon tau sedey kalo cinta putus di tepi jalan...kalo tengah jalan takut kene langgar plak...huhu

- lelaki lemah ngan air mate gurl tau...hohoi


itulah die serba sedikit alkisah lelaki...harap dpt jadi guidance laa utk gurls out there..wallaweh!!

5 corat-coret

  1. hezad Says:

    yeah~~ satu lagi info menarik drpd haf~

  2. haf ken Says:

    haha...cam siot je ko ni pert...kdg2 mcm sarcastic plak ak rase komen2 ko nih...hik3

  3. Anonymous Says:

    good..=)
    i wish i could know 'him' better..

  4. haf ken Says:

    ermmm...tq to anonymous...
    i hope u can...but why you said 'him'..?? dont say that u r gay...hak3

    joking...(*,*)

  5. bukan salah lelaki aje kalau pandang dada perempuan lain, sebab salah perempuan juga kerana mendedahkan dada mereka dengan pemakaian mereka.....

    ada juga kaum perempuan yang senjaga tunduk melebih lebih bila ambik barang dari bawah(kononya menunjuk), so bukan salah lelaki kalau kira terpandang...

    i just telling my opinion nere...

Simply Life ... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com