aPe jEniS giGi kOrg...?

Sunday, November 22, 2009 at 6:12 PM

Mungkin ade yg pandang remeh tentang kecantikan dan kebersihan GIGI mereka tapi sebenarnye GIGI turut membantu memperelokkan penampilan seseorang. Bayangkan, muka sikit punyalah cun. Memang tangkap lelehlah. Tibe2 tengok GIGI, hancus! Rupanya rongak! La! Tak ke haru tu? So, sape cakap tak penting menjaga GIGI? Tapi korg tau tak yg GIGI gak mampu merungkap rahsia peribadi diri? Wah! Ini yang menarik! Apa kata korg baca jer artikel ni yek!

Jarang & Kecil

Org yg memiliki bentuk GIGI camni dikatakan suka menilai diri orang lain. Pasti ade jer yg tak kena kat pandangan mate diorg. Tapi yang tak syoknye, diorg sibuk menilai orang lain tapi tak suke orang lain menilai atau mengkritik diri diorg! Tak patut..! Selain itu, diorg gak tak suke mengalah! Tapi kadang2 mengalah itu perlu. Lagi2 kalo memang korg yg salah...huhu

Sederhana & Rata

Cantiknye GIGI diorg. Teratur sekali dipandang, macam GIGI palsu pulak..hak2... Agaknye ape kriteria org camni? Orang yg ade bentuk GIGI camni ialah orang yg baik hati & suka menolong. Bak kate orang, ringan tulang arr. Kalo ade yg minta tolon, pasti takkan dikecewakan. Actually, diorg ni nak selalu bahagiakan orang lain. Bleh gak diorg tumpang happy. Untung eyk dapat member @ kekasih cam diorg ni kan?

Besar & Jarang

Waduhhh! Ghupenye orang yg berGIGI camni bersifat iri hati ngan kejayaan orang lain. Tak elok camtu cik embun oii... Itukan dah jeki diorg. watpe nak dengki2. Lebih baik korg blaja tuk terima kenyataan & jgn slalu nak berdengki. Selain tu, korang gak keras kepala. Mule ar tarik muncung 44 inci kalo tak diikuti kemahuannye.. so, awas kwn2!! diorg ini sanggup wat ape saje tuk dapatkan ape yg dihajati. Bahayanyerrr! Sebagai kekasih@member diorg, korg harus banyak bersabar dengan sikap diorg tu.. nak2 time diorg buat2 manje ngan korg. Erk! Gelemannya! heheh

Jongang & Kecil

Mak oi! Jangan ingat semua orang yg GIGI 'ke depan' tu tak cantik . Ade gak yg masih kelihatan manis & cun. Apepun, org camni suke bertolak ansur ngan orang lain. Means, keras kepala diorg bertempat & still bleh bawa berbincang. Kate orang, dalam keras ada lembutnya! jgn pikir bukan2...hik3

Jongang & Besar

Fuyooh! Benteng pertahanan kena kuat & kukuh. Banyakkan bersabar kalo ade member @ kekasih cam diorg ini. Menduga iman sungguh! Korg harus banyak bersabar ngan mulut celupar diorg tu. diorg gak suke mengeluh (bukan berpeluh) & tak pernah pueh ati ngan ape yg dimiliki. Sikap tu ade gak positifnye coz diorg sonang menempa kejayaan & akan sentiasa berusaha tuk jadi yg terbaik. Selain tu, diorg ni gak agresif & ringan tulang (GIGI pun tulang...)

Tak Tersusun

Kadang2 bile nengok orangnye memang cantik. Tapi bile dia senyum menampakkan GIGInya yang tak begitu rata & sekata, mengurangkan kecantikan yang dimilikinye itu. Namun, org kate (bukan menatang), walopun GIGInye tak cantik tapi hati budinye 'lawa'. Diorg ni merupakan teman bicara yg amat memahami. Tak rugi menjadikan diorg ni sebagai tempat meluahkan hati coz diorg sentiasa mendengar & memberi nasihat. diorg gak berpengetahuan luas walopun sikap diorg agak kebudak-budakan kadang2. diorg ni gak pandai membahagiakan orang lain...(banggenyer ak...hehe)

Seolah masuk ke dalam

Diorg seorang yg pemalu & suka sembunyikan sikap sebenar diorg. diorg pon agak pasif. Selalunye diorg bersikap pendiam & tak pandai sgt bergaul ngan orang lain. Selain itu, diorg gak cukup pandai menyimpan rahsia kecuali kat orang yang betui2 dah berjaye meraih kepercayaan diorg.


Kecil & Tersusun

Selalunye berwajah keanakan & tampak semakin menarik dengan GIGI camtu. diorg dikatekan suke menolong orang & bleh dipercayai percakapan diorg ni. Aduhai! untung gker member2 yg ade kekasih camni...huk2

so...ape jenis GIGI korg? silalah berkongsi dgn org lain eyh...juz for fun !!

5 corat-coret

  1. haf ken Says:

    haha...aku punyer gigi jenis tak tersusun...mmg betul ape seperti yg tersurat di atas...banggenyerrr...huheh

  2. LeMaNtO Says:

    aq pon x tahu la barisan gigi aq ni masok ketegori yg mne... tp yg pasti,kalo gigi2 ini bertanding dlm anugerah skrin...gigi aq lah yg paling mnyerlah...ape yg ngarut ni???da la...chow2~~he2

  3. haf ken Says:

    gigi ko x rate ar leman..ak tau...tu sebab ko bleh jd blogger yg hebat...hahah...

  4. Anonymous Says:

    i tak pasti sangat gigi i mcm mana..maybe tersusun....bt i not sure..bt it seems real la..

  5. haf ken Says:

    hahaa...tq anonymous suresh...patutla attitude u macam tuh...i juz realise that...hak3

Simply Life ... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com