biLe KiTer sAyaNg diE...

Monday, November 23, 2009 at 11:34 PM

Bile kite sayang die
Kite terime jer ape yg die komen

Hati kate takpe, semua orang tak sempurna…


Bile kite sayang die
Kite tunggu die lame giler pun takde hal
Tapi bile die tunggu kite, dah marah2
Hati kate takp, adatlah orang bercinta...

Bile kite sayang die
Kite tak tido pun takpe layan die tengah bosan
Tapi bile kite bosan, die tak layan kite pon
Hati kate takpe, die busy kot...


Bile kite sayang die
Kite gaduh ngan die, kite diam jer
Tapi die heboh kat 1 dunia cakap kite marah die
Hati kate takpe, die tension tue…

Bile kite sayang die

Kite call nak cakap ngan die
Tapi die gayut ngan org lain
Hati kate takpe, die ade hal nak cakap ngan kawan dia kot…

Bile kite sayang die
Kite bercerita ngan die, macam cerita ngan tunggul kayu hampeh
Tapi bile die bercerita ngan kite, kite dengar sampai bawak dalam mimpi ngeri
Hati kate takpe, itulah tanda sayang...


Bile kite sayang die

Kite jadi macam orang gile dengar die demam
Tapi bile kite sakit, die siap boleh kuar ngan kawan2 die tengok muvie 2012
Hati kate takpe, takkan die nak berkepit ngan kite 24 jam…

Bile kite sayang die
Kite tak sanggup tengok die derita
Tapi dia tak pernah hargai diri kite
Hati kate takpe, die malu nak tunjukkan sayang pada kite tue...

Bile kite sayang die
Kite sanggup tinggalkan die selame-lamenye agar die bahagia
Tapi adekah die tau pengorbanan kite??
Hati kate takpe, janji die bahagia…

Sampai satu ketika

Hati pun kate takpe
Kite masih ade si DIA yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
DIA takkan pernah melupakan kite walaupun kite selalu lupekan DIA...

14 corat-coret

  1. Anonymous Says:

    we will do anything...

  2. Anonymous Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.
  3. haf ken Says:

    ngoi suresh...cam gampan* lagi...komen baik2 laaaa

  4. LeMaNtO Says:

    syg ats dasar ape?
    itu pon kena amik tahu tuu...
    haf jiwang sioott~hu3

  5. haf ken Says:

    bukan jiwang ar lemanto masjoko...ni nak perli org yg sedang hngat becinta jer...hak3

  6. Anonymous Says:

    in my opinion,this shows how great God's love is for us,no matter hw much we sin.It transcends human love in all aspects....

  7. haf ken Says:

    wow...tq anonymous aka mimi...a great comment i think...yeah, we shud look love in many aspects rite...then only we know how extravagant love is...

  8. haf ken Says:

    silap2...credit to anonymous paul (mistaken as mimi)...keep viewing & commenting ok...

  9. Anonymous Says:

    perasaan syg bukan hanya boleh ditonjolkan dengan mengiakan ape yang bertentangan dengan nya.

    seorang kekasih akan menerima teguran pasangan nye wpun akan menyakitkan hatinya sendiri selagi teguran pasangan nya betul disisi Allah..

    malangnya hari ini, si lelaki akan sanggup menetang hukum demi menjaga hati pasangan nya..

    bayagkan apa akan jadi seterusnya..

    lelaki yang sasa kononnya dikalangan kawan2nya, boleh menjadi seperti semut apabila dengan kekasihnya..

    lelaki cam ni x boleh pakai..

    dan wanita sedarlah kita hanya boleh menerima hanya lelaki yang boleh memilih.

  10. haf ken Says:

    tq to anonymous eda...kantoi ler...heheh

    mantap sungguh komen anda...bersulam nasihat...x kurang juge ngan nada ala2 dendam ngan ex-boypren...hik3

    tp suke giler part "lelaki sasa pon leh jadi semut bile ngan awek die"...

    nak tau tak nape die jadi semut???

    coz awek die pon sasa & ade muscle macam die...maybe muscle awek die lagi besar...tu yg die cuakz...haha

  11. Anonymous Says:

    eh aku x penah dendam dgn ex ak ye..

    ak x penah anggap kate2 die dulu x guna..

    sume yang diajar ak mmg betul untuk jadi setia..

    tp perasaan syok sgt kowt mmembuatkan ak jadi taku sgt kalu dia hilang dan ak sgt menongkong hidup nya

  12. haf ken Says:

    wow...such a nice story anonymous eda...hehe

    agak tekezut gak...ade pakwe ghupenye kawan ak nih...ingatkan kumar tu pakwe yg 1st...keh3

    dlm percintaan selain ikhlas, kene ade saling mempercayai...bile 2 jiwa believing each other, xdela istilah cemburu buta, hidup terkongkong or watsoeva...

  13. Anonymous Says:

    ko la gampan* haf kentut....huhuhu

  14. haf ken Says:

    erm...tq to anonymous kerane mancarut kat dlm blog nih..hik3...

Simply Life ... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com